Gongo Prisilietimas.

Šeštadienį 2011m. Liepos 30 d. 12val.

Romford RM7


Gongo prisilietimas.

 

Gegužės mėn. 2005 metų vieno iš festivalio metu man teko pirmą kartą išgirsti kaip vienas pagyvenęs žmogus demonstravo scenoje Simfoninio Gongo gydomąją garso jėgą. Tai buvo neapsakoma patirtis. Po to aš sužinojau, kad žmogus grojantis scenoje buvo Grand Gong Master (Didysis Gongo Meistras) – Don Conreaux. Šis įvykis mane sukrėtė iki širdies gelmių ir po kelerių metų aš tapau šio mokytojo mokine ir galų gale pati įgijau Gong Master (Gongo Meistro ir ne taip seniai Gongo Meistro – Mokytojo vardą)

Susidarius palankiom aplinkybėm, norėčiau pasinaudoti galimybe ir paskelbti visiems apie 

iškilmingą naujo Gongo , atėjusio į mano gyvenimą pristatymą

Šio renginio metu aš nusprendžiau supažindinti Jus visus su gydymo garsu pagrindais, įvairiais instrumentais naudojamus tam ir žinomą

kiekvienas turės unikalią galimybę patirti keturiasdešimties minučių trukmės ”Gongo Vonia ” ( maudynės Gongo garsuose).

Maloniai kviečiu visus atvykti ir maloniai praleisti laiką.
Kad nebūtų perpildyta patalpa, prašom prieš atvykstant užsiregistruoti vietą
arba skambinti tel:

0772 369 3080

Registruotis prašome e-mail: laimalight@yahoo.co.uk

Trukmė-3 val.
Kaina- 15svarų.
Su Pagarba ir Meile Laima.

Leave a Reply

